BNR Mobility Week 2017/ sponsor worden

BNR Mobilityweek

Tijdens de BNR Mobility Week brengt BNR Nieuwsradio alle innovaties op het gebied van mobiliteit (zowel technologisch als organisatorisch) in kaart en onderzoekt de haalbaarheid van al deze mogelijkheden. Middels reportages, locatie-uitzendingen door het hele land en een live radiodebat belicht BNR Nieuwsradio actuele thema’s op het gebied van mobiliteit. Denk aan onderwerpen zoals ‘smart mobility’, ‘Nederland innovatieland’, ‘private lease’ en ‘car sharing’. De uitzendingen vinden plaats vanuit de BNR Mobilitytruck die op belangrijke Nederlandse knooppunten staat. Tijdens het BNR Mobility Debat krijgt het publiek de mogelijkheid om mee te discussiëren.

Propositie

Als sponsor van de BNR Mobilityweek claimt uw merk het domein mobiliteit. Via alle promotionele uitingen is uw merk zicht- of hoorbaar middels uw merknaam, pay-off en logo. Daarnaast staat het vrij om eigen (commerciële) content te plaatsen op de online eventpagina van de BNR Mobility Week, die te vinden is op www.bnr.nl/mobilityweek.

Promotieschema

In de week vóór en tijdens de themaweek.       Radio: 60 promo’s van 35 sec. op BNR Nieuwsradio, waarvan 5 sec. voor de sponsor(en). Tijdvak ma-zo 6:00-20:00 uur.                          

Print: 4 advertenties in Het Financieele Dagblad van 96 x 108 mm incl. logo sponsor(en).            

Online: eventpagina met content en banners van de sponsor(en).

Promotieschema BNR Mobility Debat (optioneel).                                                             

In de drie weken voor het debat.                     Radio: 105 promo’s van 35 sec. op BNR Nieuwsradio, waarvan 5 sec. voor de sponsor(en). Tijdvak ma-zo 6:00-20:00 uur.                            

Print: 4 advertenties in Het Financieele Dagblad van 146 x 222 mm incl. logo sponsor(en).       

Online: Een eventpagina met content en banners van de sponsor(en).                                               

Event: Aanwezigheid en exposure tijdens het debat.

Investering

De sponsorbijdrage bedraagt netto/netto €80.000,- excl. Mobility Debat of €125.000 incl. Mobility Debat. Maximaal twee sponsoren.

Over BNR Nieuwsradio

BNR Nieuwsradio is een commercieel radiostation met een onafhankelijke journalistieke redactie die verantwoordelijk is voor de inhoud en vorm van onze programma’s. Er wordt samengewerkt in het zoeken naar geschikte thema’s, onderwerpen en eventuele sprekers. De (hoofd)redactie bepaalt welke onderwerpen in de uitzending komen.

De BNR Mobilitytruck
De BNR Mobilitytruck
Lees verder
Facts & Figures
  • Themaweek: september 2017. Hoofdthema: n.t.b.
  • Presentatie debat: n.t.b.
  • Bereik promo’s themaweek op BNR Nieuwsradio: 248.000 luisteraars per week (Bron: NLO, meetperiode jan-feb 2016)
  • Bereik promo’s debat op BNR Nieuwsradio: 265.000 luisteraars per week (Bron: NLO, meetperiode jan-feb 2016)
  • Bereik promotie in Het Financieele Dagblad: 126.000 lezers per dag (Bron: NOM Printmonitor 2015 II – 2016 I)
  • BNR.nl: 470.200 unieke bezoekers per maand (Bron: Adobe Site Catalyst, meetperiode jan-jun 2016)
Contact
Sales Support salessupport@fd.nl +31(20) 592 85 85
Order & Traffic order@fd.nl +31(20) 592 85 65
Aanmelden Nieuwsbrief
Aanmelden Nieuwsbrief
English
English
Nederlands
Nederlands