BNR Mobility Week 2017/ sponsor worden

BNR Mobilityweek

Nu de vakanties voorbij zijn kan werkend Nederland zich weer schrap zetten voor de files die eraan komen. De laatste rapporten voorspellen dat vooral de Randstad al over een paar jaar bijna de hele dag vast staat. Hoe kunnen we dat voorkomen en welke rol kan technologie daarbij spelen? En wat moet het nieuwe kabinet als eerste gaan doen? Hier gaat BNR Nieuwsradio nieuws verhalen en speciale bijdragen van BNR verslaggevers uit het land over maken. Ook worden interessante gasten rondom het thema mobiliteit in bijvoorbeeld de programma’s BNR Hemmen en BNR Zakendoen uitgenodigd. Hierbij kan gedacht worden aan de directeur van een bedrijf dat technologie slim inzet om de doorstroming te verbeteren, een grote wegenbouwer, de minister van Verkeer of juist die van EZ (innovatie). Met meer asfalt gaan we het niet redden, wat zijn dan wel de slimme oplossingen van de toekomst?

Propositie

Als sponsor van de BNR Mobilityweek claimt uw merk het domein mobiliteit. Via alle promotionele uitingen is uw merk zicht- of hoorbaar middels uw merknaam, pay-off en logo. Daarnaast staat het vrij om eigen (commerciële) content te plaatsen op de online eventpagina van de BNR Mobility Week, die te vinden is op www.bnr.nl/mobilityweek.

Promotieschema

In de week vóór en tijdens de themaweek.       Radio: 60 promo’s van 35 sec. op BNR Nieuwsradio, waarvan 5 sec. voor de sponsor(en). Tijdvak ma-zo 6:00-20:00 uur.                          

Print: 4 advertenties in Het Financieele Dagblad van 96 x 108 mm incl. logo sponsor(en).            

Online: eventpagina met content en banners van de sponsor(en).

Promotieschema BNR Mobility Debat (optioneel).                                                             

In de drie weken voor het debat.                     Radio: 105 promo’s van 35 sec. op BNR Nieuwsradio, waarvan 5 sec. voor de sponsor(en). Tijdvak ma-zo 6:00-20:00 uur.                            

Print: 4 advertenties in Het Financieele Dagblad van 146 x 222 mm incl. logo sponsor(en).       

Online: Een eventpagina met content en banners van de sponsor(en).                                               

Event: Aanwezigheid en exposure tijdens het debat.

Investering

De sponsorbijdrage bedraagt netto/netto €80.000,- excl. Mobility Debat of €125.000 incl. Mobility Debat. Maximaal twee sponsoren.

Over BNR Nieuwsradio

BNR Nieuwsradio is een commercieel radiostation met een onafhankelijke journalistieke redactie die verantwoordelijk is voor de inhoud en vorm van onze programma’s. Er wordt samengewerkt in het zoeken naar geschikte thema’s, onderwerpen en eventuele sprekers. De (hoofd)redactie bepaalt welke onderwerpen in de uitzending komen.

De BNR Mobilitytruck
De BNR Mobilitytruck
Lees verder
Facts & Figures
  • Themaweek: september 2017. Hoofdthema: n.t.b.
  • Presentatie debat: n.t.b.
  • Bereik promo’s themaweek op BNR Nieuwsradio: 248.000 luisteraars per week (Bron: NLO, meetperiode jan-feb 2016)
  • Bereik promo’s debat op BNR Nieuwsradio: 265.000 luisteraars per week (Bron: NLO, meetperiode jan-feb 2016)
  • Bereik promotie in Het Financieele Dagblad: 141.800 lezers per dag (Bron: ma-za NPDM 2017 III)
  • BNR.nl: 524.200 unieke bezoekers per maand (Bron: Adobe Site Catalyst, meetperiode jan-jun 2017)
Contact
Sales Support salessupport@fd.nl +31(20) 592 85 85
Order & Traffic order@fd.nl +31(20) 592 85 65
Aanmelden Nieuwsbrief
Aanmelden Nieuwsbrief
English
English
Nederlands
Nederlands