FD Energie Debat

FD Energie Debat

In het Energie Debat gaan we op zoek naar oplossingen om de energietransitie te versnellen. Hoe kunnen grootverbruikers hun productie verduurzamen? Wie gaat de energietransitie betalen? Gaan innovaties de haperende energietransitie redden? Aan het woord komen, directieleden van (energie) bedrijven, politici, wetenschappers, ondernemers, belangenverenigingen, activisten en journalisten. Moderator van het FD Energie Debat is Roelof Hemmen. Deze debatten duren circa 1-1,5 uur en kunnen op een later tijdstip op BNR Nieuwsradio worden uitgezonden. Het debat gaat gepaard met een stevige promotiecampagne op BNR Nieuwsradio en in Het Financieele Dagblad, zowel online als offline.

Propositie

De sponsor verbindt zich middels haar naam, pay-off en logo aan het FD Energie Debat. Dat betekent dat de sponsor in alle promotionele uitingen zicht- of hoorbaar is. FD Mediagroep draagt zorg voor de mediacampagne, creatie, moderatie, redactie, projectmanagement, productie (commercials en advertenties), conceptontwikkeling, gebruik beeldmerk FD, tekstuele en fotoverslaglegging. De propositie is exclusief zaalhuur (tenzij Dauphine de locatie is), catering, hospitality, meubilair, aankleding, techniek, videoverslaggeving en evt. kosten sprekers.

Promotieschema per week

Radio: 84 promo’s (4 per dag) van 30 sec. waarvan 5 sec. voor de sponsor, drie weken voorafgaand aan het debat, aankondiging van het debat en onderwerpen, tijdvak ma-zo 06:00-20:00u. Inclusief spotproductie. 4 audioboards (ieder half uur), aan- en afkondiging debat met naamsvermelding en pay-off van de sponsor (“mede mogelijk gemaakt door…”).

Print: 6 full colour aankondigings-advertenties in Het Financieele Dagblad (advertentiepagina), 146 x 222 mm, incl. logo sponsor.

Online: landingspagina fd.nl/energiedebat met mogelijkheid tot registreren.

Investering

De netto/netto investering voor deze sponsorpropositie bedraagt € 45.000,-.

Over BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad

Het FD en BNR Nieuwsradio hebben een onafhankelijke journalistieke redactie. Het vaststellen van de onderdelen en sprekers van het debat gebeurt in overleg tussen de sponsor en de redacties. Beide partijen moeten zich kunnen herkennen in de gekozen thematiek. De redactionele invulling van het debat gebeurt op onafhankelijke wijze door de redacteuren van Het Financieele Dagblad.

Lees verder
Facts & Figures
  • Bereik promo’s op BNR Nieuwsradio: 431.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016)
  • Bereik promotie in Het Financieele Dagblad: 132.500 lezers per dag (Bron: ma-za NPDM 2017 incl NPM 2017-II)
  • Bereik online: 180.000 impressies rectangle
  • Bereik FD.nl: 1.419.600 unieke bezoekers per maand (Adobe Site Catalyst jan-jun 2017)
Contact
Sales Support salessupport@fd.nl +31(20) 592 85 85
Order & Traffic order@fd.nl +31(20) 592 85 65
Aanmelden Nieuwsbrief
Aanmelden Nieuwsbrief
English
English
Nederlands
Nederlands