BNR Themadag / sponsor worden

BNR Themadag

Tijdens een BNR Themadag staat de gehele zender, on-air en online, in het teken van één bepaald onderwerp of thema. Voorbeelden van BNR Themadagen zijn: BNR Mobility week, BNR ICT-dag, BNR Energiedag, BNR Vitaliteitsdag, BNR Social Media day, BNR Pensioendag, BNR Blue Monday of BNR Bouwdag. De sponsor verbindt zich middels haar naam, pay-off en logo aan de BNR Themadag. Dat betekent dat de sponsor in alle promotionele uitingen zicht- of hoorbaar is en zichzelf op de kaart zet met een specifiek onderwerp. Bovendien wordt tijdens de themadag een speciale online pagina aangemaakt waar de redactionele content van de online redactie gecombineerd wordt met commerciële content van de sponsor.

Promotieschema per week

Radio: 42 promo’s (gemiddeld 6 per dag) van 30 sec. incl. tag-on sponsor van 10 sec. Een week voorafgaand aan de themadag in tijdvak ma-zo 06:00-20:00u, “BNR Themadag X wordt mede mogelijk gemaakt door Y, specialist in Z”. Inclusief spotproductie.

Print: 1 advertentie in Het Financieele Dagblad, 96 x 108 mm (1/13 FD, redactiepagina), aankondiging themadag incl. logo en informatie sponsor.

Online: 100.000 impressies leaderboard banner RON FD.nl en BNR.nl, aankondiging themadag incl. logo en informatie sponsor. Inclusief promotie BNR Zakendoen: 6 promo’s, 42 radiospots, 1 aankondigingsadvertentie, 1 eigen advertentie en 1 leaderboard op BNR.nl

Investering

De netto/netto investering voor een BNR Themadag, incl. BNR Zakendoen op een locatie naar keuze bedraagt € 40.000,-. Bij twee sponsoren bedraagt de netto/netto investering €25.000,- per sponsor.

Over BNR Nieuwsradio

BNR Nieuwsradio is een commercieel radiostation met een onafhankelijke journalistieke redactie die verantwoordelijk is voor de inhoud en vorm van onze programma’s. Er wordt samengewerkt in het zoeken naar geschikte thema’s, onderwerpen en eventuele sprekers. De (hoofd)redactie bepaalt welke onderwerpen in de uitzending komen.

Lees verder
Facts & Figures
  • Bereik promo’s BNR Themadag: 285.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016)
  • Bereik promo’s BNR Zakendoen: 101.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016)
  • Bereik radiospots BNR Zakendoen: 285.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016)
  • Bereik online BNR Themadag: 10.000 impressies
  • Bereik online BNR Zakendoen: 30.000 impressies
  • Bereik promotie in Het Financieele Dagblad: 141.800 lezers per dag (Bron: ma-za NPDM 2017 III)
Contact
Sales Support salessupport@fd.nl +31(20) 592 85 85
Order & Traffic order@fd.nl +31(20) 592 85 65
Aanmelden Nieuwsbrief
Aanmelden Nieuwsbrief
English
English
Nederlands
Nederlands