FD Pensioen Debat

FD Pensioen Debat

Het FD organiseert twee keer per jaar het FD Pensioen Debat, tegelijk met het debat verschijnen de FD Pensioen printspecials in mei 2017 en oktober 2017. Tijdens het debat wordt dieper ingegaan op de onderwerpen uit de special en heeft het publiek de mogelijkheid om in discussie te gaan met de experts en beslissers van c.q. uit de top van de Nederlandse pensioenwereld. Deze debatten duren circa 1-1,5 uur en kunnen op een later tijdstip op BNR Nieuwsradio worden uitgezonden. Het debat gaat gepaard met een stevige promotiecampagne op BNR Nieuwsradio en in Het Financieele Dagblad, zowel online als offline.

Propositie

De sponsor verbindt zich middels haar naam, pay-off en logo aan het FD Pensioen Debat. Dat betekent dat de sponsor in alle promotionele uitingen zicht- of hoorbaar is. FD Mediagroep draagt zorg voor de mediacampagne, creatie, moderatie, redactie, projectmanagement, productie (commercials en advertenties), conceptontwikkeling, gebruik beeldmerk FD, tekstuele en fotoverslaglegging. De propositie is exclusief zaalhuur (tenzij Dauphine de locatie is), catering, hospitality, meubilair, aankleding, techniek, videoverslaggeving en evt. kosten sprekers.





Promotieschema

Radio: 84 promo’s (4 per dag) van 30 sec. waarvan 5 sec. voor de sponsor, drie weken voorafgaand aan het debat, aankondiging van het debat en onderwerpen, tijdvak ma-zo 06:00-20:00u. Inclusief spotproductie. 4 audioboards (ieder half uur), aan- en afkondiging debat met naamsvermelding en pay-off van de sponsor (“mede mogelijk gemaakt door…”).

Print: 6 full colour aankondigings-advertenties in Het Financieele Dagblad (advertentiepagina), 146 x 222 mm, incl. logo sponsor.

Online: landingspagina fd.nl/debat met mogelijkheid tot registreren.

Investering

De netto/netto investering voor deze sponsorpropositie bedraagt € 45.000,-.

Over BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad

Het FD en BNR Nieuwsradio hebben een onafhankelijke journalistieke redactie. Het vaststellen van de onderdelen en sprekers van het debat gebeurt in overleg tussen de sponsor en de redacties. Beide partijen moeten zich kunnen herkennen in de gekozen thematiek. De redactionele invulling van het debat gebeurt op onafhankelijke wijze door de redacteuren van Het Financieele Dagblad.

Lees verder
Facts & Figures
  • Bereik promo’s op BNR Nieuwsradio: 403.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016 )
  • Bereik audioboards op BNR Nieuwsradio: 40.000 luisteraars per week (Bron: NLO, jan-feb 2016 )
  • Bereik promotie in Het Financieele Dagblad: 141.800 lezers per dag (Bron: ma-za NPDM 2017 III)
  • Bereik FD Pensioen: 128.500 lezers (FD donderdag) (NPDM 2017 III)
  • Bereik FD.nl: 1.419.600 unieke bezoekers per maand (Adobe Site Catalyst jan-jun 2017)
Contact
Sales Support salessupport@fd.nl +31(20) 592 85 85
Order & Traffic order@fd.nl +31(20) 592 85 65
Aanmelden Nieuwsbrief
Aanmelden Nieuwsbrief
English
English
Nederlands
Nederlands